Saturday 21 April 2012

Tak tahu -.

Assalamualaikum & Hola !

Tumblr_lokbb73syp1qm7eoto1_500_large

 Selamat Petang  

Bhahaha Comelnye kucing at atas nie ^^ Ok Fine hari nie sepatutnye sekolah , tapi aku ponteng , Malas la lagipun cikgu kate takyah datang , Baik ken cikgu kitew :) And lagipon ramai budak sekolah tak datang -.- #ramai ke , camne tau ramai kalau tak pergi sekolah -,,-

Hari nie kat sekolah kitew ade Penyampaian Murid Cemerlang ntah bagai ape ntah , lupe lak tajuk die , tapi Penyampaian budak pandai camtuyh la , untungla pandai , bukan cam aku nie . Aku terlebih pandai :PP . Ceyh macam la aku sowang -.- 

Nak pergi jalan ari nie , tapi saudare aku datang pulak T^T . Tak jadila , lagipon bile mase ibubapa aku ajak gi jalan , pandai aku buat cerite :PP 

Okla esok aku post lagi LalalLalalLa ..



Thank You for reading btw Come again kay ✿◕‿◕✿