Sunday 23 September 2012

Its Me Again ♥

Assalamualaikum & Hola 


Tumblr_lz5kr9x8ci1qc3fy9o1_r1_500_large


Sory lame tak update , dah berhabuk da blog aku nih -.- *Lap habuk * Ok Done ! Korang datang je mesti dengar lagu korea kan , kalau siape yang tak suka lagu k-pop nih , klik "x" kat atas then korang bebas :)

Kalau siape yang suka , actually nih lagu Teen Top and U-Kiss , Lagu yang terakhir tuyh lagu U-Kiss :) Nak tau lagu tuyh ? ;o , korang kene cari sendiri , jangan plak type ":)" nih kat youtube , Lool tu bukan lagu die , kalau korang type , macam-2 dari luar negara upload untuk yang berkaitan dengan smile -.-

Teen top punye lagu best-2 dan muke diorang pon comel-2 kan , Tapi diorang tak se Handsome Nabi Muhammad :) Nabi Muhammad Is More Handsome Than them :) Walaupon aku tak nmpak muke die , tapi aku dapat rasekan die lagi handsome :) 

Ok got to go , aku memang suke type sikit , and lame2 nanti jadi bukit rite ? So bersabar jela , itupon kalau aku ade mood utk taip or cite yang lebih panjang lagi -.-




Thank You for reading btw Come again kay ✿◕‿◕✿