Saturday 31 March 2012

Exam ●△●

Assalamualaikum & Hola !

Tumblr_lyr2twweql1qgmzuto1_500_large

Ujian 1 pon dah susah , macamana lak dengan Peperiksaan Pertengahan Tahun and Peperiksaan Akhir Tahun . 
Majority nye Result aku , aku dpt banyak B , C sikit k0t , D Matematik k0t . And yang aku tak dapat Gred A and E . Nak gelak , ejek ? Gelak la , kesah  -.-   .

Korang percaye tak , orang yang kelas rendah daripada aku dulu mase f0rm 1 , boleh dpt markah lagi tinggi daripada aku -.-" . Mesti korang fikir die rajin berusaha kan . Tapi dalam kelas no 1 buat bising . Aku tak tuduh die meniru . Tapi aku pelikla , kalau dalam kelas die tak pernah buat kerje yang cikgu suruh buat , dan lain2 -.-" #malas nak ingat sume bnde tntang die -.-" .

Aku rase die dapat banyak A dripada kwn sekelas aku yang dulu -.- . Ok Fine , aku pon pernah meniru but Aku takla meniru sume skali -.-" . Kawan aku da kne tiru oleh die , but die punye markah lagi tinggi daripada kawan aku . So i want to say , Padan Muke . 

To kawan yang aku tertuduh meniru : Sory kalau aku salah , aku minta maaf . Aku pon salah juge , tapi aku                               
nak tengok kebenaran yang kau meniru or not . Tu je -.-

From : Me :)







Thank You for reading btw Come again kay ✿◕‿◕✿