Tuesday, 29 May 2012

Cuti ●▽●

Assalamualaikum & Hola !

Tumblr_m3z5g4lk9j1qfcxpoo1_500_large

Cuti sekolah 2 minggu ni , bolehla aku capai hobiku :)  Iaitu :

1. Main computer games .
2. Main ps2 Games .
3. Tidur sampai pukul 12 :P
4. Main Badminton .
5. Menonton Television :)

   Itu je kot yang boleh aku buat :) , Tapi dlm2 cuti sekolah ni jugak , aku kne buat kerja rumah :) Walaupun banyak kerja rumah kene buat , tapi dapat pahala kan :) Alhamdullilah :) 

Aku rase , aku kena balik kampung T^T . Taknak balik kampung T^T , Sebab kitew takde kawan , kalau lah kita ade kawan , sepupu perempuan , saudare perempuan yang sme umur ngan kitew yang balik kampung mesti tiap2 hari kite balik :) 

Tapi nak buat macamana , dah takdir :) Redha jela kan :)


Thank You for reading btw Come again kay ✿◕‿◕✿